Alla inlägg under juni 2014

Av Cassandra Ericsson - 4 juni 2014 16:28

Hej idag har jag något viktigt att prata/skriva om alla killarna i min klass tycker att jag är snyggast men jag tycker jag är fulast fattar inte vad dom menar och min bff säger att dom är kära i mig liksom dom festa av dom tafsar och en kille som inte ens har gillat mig bara varit snäll börjar tafsa på mig liksom jag trodde han var med mogna och inte tafsa men dom tycker det är kul och forsätter och säg inte att jag borde berätta detta för en av killarna är jag förälskad i och jag vågar inte ens säga det till honom för jag tycker jag är fulast och fegast men alla tycker att jag är snyggast och modigast och när vi har rast så sätter jag mig vid ett bord och sen kommer killarna bara och sätter sig och gissa vem som sätter sig brevid mig såklart är det den som är jag är förälskad i och det känns att han också är det och jag behöver hjälp hur ska jag göra att han blir min liksom på hkk (hemkunskap) som jag har med alla killar så är det barra jag och min bff som är tjejer och när vi väntar på att hkk läraren ska komma börjar dom vara jätte läskiga för då börjar dom prata med mig och jag vill hänga med hem t.ex och jag säger eh nej dom säger dom varför inte å jag för jag vill inte och sen när jag åkte hem idag så följde den jag är förlskad i liksom jag frågade han vrf följer du efter mig och han säger för jag ska hem och jag säger du följer efter mig för att du ska hem liksom vi åker samma väg hem från skolan men inte till skolan så skönt men jag vill gärna ha hjälp på hur ska jag vinna honom om han alltid är vid mig jag vågar inte en sgöra någonting jag vill inte ens att han ska gå i väg när han sitter brevid mig men tyvärr så måste han det för han ska vara med sina kompisar ååh hans kompisar är så omogna såklart dom är det vi tjejer blir mogna före dom jag hatar det vrf kan inte killarna bli mogna före oss det är ju ändå sak samma liksom men jaja jag vet varför vi blir mogna först så skäll inte på mig är du snäll !:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards