Alla inlägg under december 2013

Av Cassandra Ericsson - 20 december 2013 14:56

Hej jag heter Cassandra och håller den här bloggen,bloggen heter bettanbloggen för att den här bloggen ska handla om min hund och lite utav jag och så är jag 12 basst har inge att göra och jag kommer att skriva vad jag gör hemma inte på SKOLAN får ej det har ju en skoldator som man fick utav skolan och man får ej köpa ut den när man slutar efter 9:an FAAAAN VAD TASKIGT aja jag orkar ej skriva mer eller jag kan göra det ändå (tröttmössa det är jag det) aja och jag vill att ni ska läsa allt jag lägger upp och så älskar jag er alla som följer mig om man kan det jaja men jag är ny här så ska skulle uppskatta lite hjälp från er så gärna hör av er till mig jsag kommer liksom inte lägga ut mitt nummer NEVERINMYLIFE och jag glömde en sak jag rider iallafall rider på min mammas jobbarkompis häst kommer ej ihåg vad han heter men jag ändrar hä rnär jag kommer på det så ja just nu så ja jag väntar på att få frågor så fråga på vet mycket så jag kommer svara på exakt alla frågor.!. DETVARALLTFRÅNMIG så hejdå.!. #spotify #i #love #it

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards